Bu yeni uygulama ile birlikte, çeşitli belediye hizmet ve işlemleri Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi (UETS) üzerinden gerçekleştirileceğini belirten Edirne Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü yetkilileri yaptıkları açıklamada “17 Mayıs 2024 tarih ve 32549 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Tasarruf Tedbirleri konulu 2024/7 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ve Elektronik Tebligat Yönetmeliğine uygun olarak yeni düzenlemeler yapmış bulunmaktayız” denildi.
HANGİ İŞLEMLER YAPILABİLECEK?
Açıklamada yeni düzenlemeyle yapılacak işlemlere ilişkin de bilgi verilerek, “Bu kapsamda Mali Hizmetler Müdürlüğü’nün ‘Çevre temizlik vergisi bildiriminin alınması, ilişiksiz (borcu yoktur) belgesinin verilmesi, tüzel kişilere 6183 sayılı kanuna göre tecil (taksit) işlemi yapılması’ işlemleri, Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü’nün ‘Tüm devir işlemleri, çalışma izin ve tahsis belgelerinin yenilenmesi’ işlemleri, Zabıta Müdürlüğü’nün ‘İş yeri açma ve çalışma ruhsatı verilmesi, sarı çizgi uygulama izni verilmesi’ işlemleri, Emlak ve İstimlak Müdürlüğü’nün ‘Tüm kiralama ve satış işlemleri’, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü’nün ‘İnşaat ruhsatı alma sürecindeki tüm başvuru işlemleri (zemin etüt, yeni yapı ön inceleme, tadilat talebi, ön inceleme, statik ön inceleme, inşaat ruhsatı talebi, yıkım ruhsatı talebi)’ işlemleri belirlenen usul ve esaslar çerçevesinde gerçekleştirilecek. Bu hizmetlerin gerçekleştirilmesinde UETS ( Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi) adresi aranılacak. Belirtilen konular ile ilgili müracaatlar ilgililerin UETS adreslerini tebligat almaya uygun şekle getirmelerinin ardından gerçekleştirilecek” denildi.
Haber / Buse AKIN
Yorumlar
Yorum Yap