Gözden kaçırmayın

Altın satma vaadiyle 3 kişiyi dolandıran 12 kişi tutuklandı: 4’ü belediye personeliAltın satma vaadiyle 3 kişiyi dolandıran 12 kişi tutuklandı: 4’ü belediye personeli

Çorlu Belediyesi'nin bir süre önce teknolojik anlamda hayata geçirdiği E-İmar uygulaması, sistemde yapılan güncelleme ve yenileme çalışmalarının ardından yeniden hizmete sunuldu.
 
GÜNCELLEME YAPILDI
Çorlu Belediyesi’nin www.corlu.bel.tr adresli kurumsal web sitesi üzerinden adres, tapu ile imar durum bilgisi sunan ayrıca hem ada – pafta – parsel hem de adres bilgileriyle sorgulama imkanı sunan uygulama yeniden hizmete sunuldu.Vatandaşlarca yoğun bir şekilde kullanılan ve belediyeye gelmeden imar durum bilgilerini öğrenebilmelerini sağlayan E-İmar uygulaması, imar planlarının revizyon çalışmasının tamamlanmasının ardından plan verilerinin Kent Bilgi Sistemi ile uyumlu hale getirilmesi ile yeniden hizmete sunuldu.
 
TEKNOLOJİK YATIRIMLAR YAPMAYA DEVAM EDECEĞİZ
Plan ve Proje Müdürlüğü ile Bilgi İşlem Müdürlüğü'nden sorumlu Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Sarıkurt konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, “Yeniden hizmete sunulan E-İmar uygulaması, vatandaşlarımızın tarafından etkin bir şekilde kullanılmaya başlandı. Bu uygulamada sunulan imar durumları bilgi amaçlı olup resmi belge niteliği taşımamaktadır. Ancak bilgi almak isteyen vatandaşlarımız, belediye hizmet binasına gelmek zorunda kalmaksızın imar plan notlarını inceleyip değerlendirme yapabilmektedir. Bu yönüyle kullanıcılara önemli kolaylıklar sağlıyor. Yenilenen E-İmar uygulaması yeniden hizmet vermeye başladığı 22.10.2014 tarihinden itibaren 2 bin 738 vatandaşlarımız tarafından kullanılmıştır ve her geçen gün kullanım sayısı artmaktadır. Vatandaşlarımızın belediye gelmeksizin işlemlerini yapmalarını sağlamaya yönelik teknolojik yatırımlar yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz.”diye konuştu.
 
TEKNOLOJİYİ HALKIMIZA EN İYİ ŞEKİLDE SUNACAĞIZ
Çorlu Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü'nün yaptığı diğer yenilikler hakkında bilgiler veren Başkan yardımcısı Ahmet Sarıkurt, “Vatandaşlarımız 444 99 59 numaralı çağrı merkezimizi arayarak istek ve şikayetlerini iletebilir. Hizmetlerimiz veya yaptırmak istedikleri işlemler hakkında bilgi alabilirler. Çağımızda hayatımızın vazgeçilmez araçları haline gelen mobil cihazlarla ilgili uygulamalarımız da App Store ve Google Play'de mevcuttur. ‘Çorlu Belediyesi’ uygulaması sayesinde vatandaşlarımızın mahallelerinde ve sokaklarında gördüğü her türlü olumsuz durumu fotoğraflarayarak belediyeye bildirebiliyor. Bu şikayetler, ilgili daire müdürlerine iş emri olarak gidiyor. Bu sayede vatandaşlarımızın belediyemize gelmeden, taleplerini iletmeleri sağlanmış oluyor. Daha önce teknolojik alanda birçok yeniliğe imza atan Çorlu Belediyesi, yeni uygulamalarla halkın belediyeye erişimini kolaylaştırmaya devam edecek. Her geçen gün yenilenecek olan bu uygulamamız sayesinde teknolojiyi halkımıza en iyi şekilde sunacağız.”dedi.
 
Haber Merkezi