Gözden kaçırmayın

‘Göç ve insan hakları’ masaya yatırıldı‘Göç ve insan hakları’ masaya yatırıldı

Edirne Belediyesi, vatandaşların işlemlerini en kolay ve en hızlı şekilde yapabilmeleri için çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda Edirne Tapu ve Kadastro 14. Bölge Müdürlüğü ile yapılan görüşmeler sonucunda bu binada, Edirne Belediyesi yeni bir hizmet noktasını hayata geçirdi.

 

“ZAMANDAN TASARRUF ETMELERİNİN SAĞLANMASI AMAÇLANIYOR”

 

Yapılan uygulama ile Tapu İl Müdürlüğü’nde işlem yapacak vatandaşlara belediye ile ilgili emlak beyanı, rayiç değer gibi gerekli belgelerin kısa zamanda verilmesi ve bu sayede kolaylık ve zamandan tasarruf etmelerinin sağlanması amaçlanıyor.

 

“HEDEFİMİZE BİR ADIM DAHA YAKLAŞIYORUZ”

 

Tapu İl Müdürlüğü ile yaptıkları kurumsal işbirliği sayesinde bu hizmeti faaliyete geçirdiklerini belirten Edirne Belediye Başkanı Av. Filiz Gencan Akın, “Vatandaşlarımızın taleplerini en kısa sürede karşılamak ve onlara en iyi hizmeti sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hizmet noktasında sunulan hizmetlerin kapsamını genişletilerek, vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına daha hızlı ve etkin çözümler sunulmasını amaçlıyoruz.  Burada görevli personelimiz Tapu İl Müdürlüğü’ne gelen vatandaşlarımıza Belediyeden gerekli belgelerin kısa zamanda temini için gerekli işlemler konusunda yardımcı olacak. Edirne’mizin her bir köşesinde diğer alanlarda da daha erişilebilir, daha etkin ve daha güçlü bir hizmet ağı kurma hedefimize bir adım daha yaklaşıyoruz” dedi.

 

Haber / Menşure KARDEŞ