Çözüm Masası, 13 bin 130 çağrıya cevap verdi

Keşan Belediyesi Alo 153 Çözüm Masası, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen soruların cevaplandırılması adına 7 gün 24 saat boyunca başvuruları anında değerlendiriyor. Çözü

GÜNDEM 6.01.2022 17:26:00 0
Çözüm Masası, 13 bin 130 çağrıya cevap verdi

Yapılan açıklamada “İletişim merkezi, birebir telefon görüşmelerinin yan sıra whatsapp hattından gelen talepleri de kayıtlara alıyor. Keşanlıların hayatını kolaylaştırmak için kurulan Çözüm Masası sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar. Ayrıca Keşan Belediyesi hizmet binasında faaliyet gösteren Çözüm Masa birimini vatandaşlar ziyaret ederek, istek, şikâyet ve taleplerini iletebiliyor” denildi.

 

7/24 HİZMET VERİYOR

 

Bilgi İşlem Müdürü Yasin Paçaman, Çözüm Masası’nın 7/24 hizmete devam ettiğini belirterek “Çözüm Merkezi ile birlikte vatandaşlarımız birim birim gezmekten kurtuldu. Çözüm Masamız, hizmeti vatandaşın ayağına götürerek, vatandaşın zaman kaybetmesini önlüyor, güvenilir ve kolay ulaşabilir bir yönetim anlayışını hakim kıldı. Konusunda uzman personelimiz ile Çözüm Masası, vatandaşımızın tüm işlemlerini çok kısa sürede sonuca ulaştıran, o anda çözüm üreten bir anlayış ile hizmet veriyor. Vatandaşlarımız 7/24 çözüm masamıza ulaşarak, çözüme giden en kısa yolu bulabilir” dedi.

 

Haber / İrem BANÇO