TARSİM kalitesini tescilledi

TARSİM, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyet ve Şikayet Yönetimi Kalite Belgeleri aldı.

GÜNDEM 8.01.2016 17:01:00 0
TARSİM kalitesini tescilledi

Kuruluşundan bu yana tarımsal alanda faaliyet gösteren üreticilere kaliteli hizmet sunmayı ilke edinen TARSİM, bu anlayışını, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyet ve Şikayet Yönetimi Kalite Belgeleri ile tescilledi. Denetimler, kalite yönetiminde uluslararası düzeyde kabul görmüş bir kuruluş olan Bureau Veritas Certification şirketi tarafından gerçekleştirilerek, belgelendirme 01 Aralık 2015 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere yapıldığı kaydedildi.