İçmediği alkollerin cezasını ödüyor    Pazar pazarı kurulmayacak    Künye    Reklam    Bize Ulaşın    04 Aralık 2020 Cuma   
Marmara Haber
  Kapaklı Çerkezköy Saray Çorlu Ergene M.Ereğlisi Hayrabolu Muratlı Süleymanpaşa Şarköy Malkara Türkiye Tekirdağ Edirne Kırklareli
Son Dakika Yazarlar Türkiye Konuşuyor Fotoğraf Galeri WEB TV T Haber E-Gazete Anket Haber Arşiv
 ANA SAYFA GÜNDEM SİYASET EKONOMİ SPOR DÜNYA EĞİTİM KÜLTÜR SANAT YAŞAM SAĞLIK MAGAZİN BİLİM TEKNOLOJİ RESMİ İLAN

 “İyi yönetici, personelini motive etmeli”

Kapaklı Belediyesi İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından İletişim Uzmanı Dr. Şaban Kızıldağ’ın katıldığı eğitim programı düzenlendi. Eğitim veren İletişim Uzmanı Kızıldağ, “İyi yönetici şunu zaman zaman yapmalıdır, nedir o; personelini motive etmeli” dedi.

 “İyi yönetici, personelini motive etmeli”
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Yayın Tarihi: 20.11.2020 14:47 16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

Kapaklı Belediyesi Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen eğitim programına katılan İletişim Uzmanı Dr. Şaban Kızıldağ, Belediyede görevli birim müdürlerine yönelik eğitim verdi.

 

“İNSAN, HAYAT VE HATIRALARDAN OLUŞAN BİR YAPI”

 

Kızıldağ, konuşmasında insanın sosyal bir varlık olduğunu belirterek, iyi yöneticilerin vasıflarından ve özelliklerinden bahsetti. Kızıldağ, “İnsan, hayat ve hatıralardan oluşan bir yapı. Bunların bir yaşı yok. İnsan bireysel ve sosyal bir varlıktır” ifadelerini kullandı.  Endüstri devriminden sonra insan kaynakları konusunda yönetici yapılacak personellere testler uygulandığını söyleyen Kızıldağ, “Bu testler uygulanmaya devam ediliyor. Üst düzey yöneticilerde bu tür testler her zaman faydalıdır, daha verimlidir. İyi yönetici şunu zaman zaman yapmalıdır, nedir o; personelini motive etmeli. Alacağı kararları personelleri ile paylaşmalıdır” dedi.

 

“BU TÜR EĞİTİMLERİN DAHA SIKLIKLA SÜREKLİLİK HALİNE GETİRMELİYİZ”

 

İletişim Uzmanı Dr. Şaban Kızıldağ’ın konuşmasının ardından söz alan Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin de, “Bu tür eğitimler belediye personeli için faydalı. Eğitimlerimiz hem birim müdürlerimize, hem personellerimize ciddi derecede fayda sağlıyor. Bu tür eğitimlerin daha sıklıkla süreklilik haline getirmeliyiz. İyi bir yöneticinin vasıflarını hocamız Şaban Bey çok güzel dile getirdi. İyi yöneticiyi şöyle de anlayabiliriz, işin başında olmadığı zaman birimdeki işler yolunda gidiyorsa o birimin müdürü iyi bir yöneticidir. Ben bugün eğitime katılan tüm herkese teşekkürlerimiz sunuyorum” ifadelerini kullandı.

 

Haber / Yener AKBABA

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:

   DİĞER HABERLER
  YAZARLAR
GÜNÜN GAZETE MANŞETLERİ
Akşam Gazetesi Cumhuriyet Gazetesi Dünya Gazetesi Fanatik Gazetesi Fotomac Gazetesi
Gunes Gazetesi Haberturk Gazetesi Hurriyet Gazetesi Milli Gazete Milliyet Gazetesi
Posta Gazetesi Radikal Gazetesi Sabah Gazetesi Sozcu Gazetesi Star Gazetesi
Takvim Gazetesi Türkiye Gazetesi Vatan Gazetesi Vakit Gazetesi Yeni Çağ Gazetesi
ANKET
Koronavirüsle mücadelede alınan tedbirleri yeterli buluyor musun?
Evet. Yeterli buluyorum
Hayır. Yeterli bulmuyorum
Fikrim yok
Yoğunluğa karşı çadırlı önlem
Turgut Reis Caddesi’nde asfalt çalışmaları sürüyor
Muratlı’da denetim yapıldı
Başkan Çetin: Bütçe içler acısı
Çetin: 2018 Kapaklı yılı olacaktı, o yıl hala gelmedi
Büyükşehir Belediyesi’nin 2021 bütçesi 1 milyar 120 milyon TL
Naip Mahallesi İçme Suyu Hattı, törenle hizmete açıldı
“Denizlerimizin güvenliğini Tekirdağ’a emanet ettik”
Vali Bilgin, Vize’de ziyaret ve incelemelerde bulundu
Kapaklı Meclisi çarşamba günü toplanacak
Çocuğunuz bu şekilde yürüyorsa dikkat!
Belediyeden çocuklara hijyen, boyama ve yapboz setleri
İnsanı mutlu eden gıdalar
Marmara Haber Gazetecilik Ajans Ofset Marbaacılık Reklam Organizasyon San. ve Tic. Ltd. Şti
Fevzi Paşa Mahallesi Fevzi Paşa Caddesi No:89 Çerkezköy / TEKİRDAĞ
Tel: 0 282 725 26 10 - 725 26 80 Fax: 0 282 725 26 44
e-mail: haber@marmarahaber.com.tr

Künye    Reklam    Bize Ulaşın
sanalbasin.com yesidir