Şehirlerarası seyahat sınırlaması 1 Haziran'da kaldırılıyor    Camiler cemaatine kavuşuyor    Künye    Reklam    Bize Ulaşın    29 Mayıs 2020 Cuma   
Marmara Haber
  Kapaklı Çerkezköy Saray Çorlu Ergene M.Ereğlisi Hayrabolu Muratlı Süleymanpaşa Şarköy Malkara Türkiye Tekirdağ Edirne Kırklareli
Son Dakika Yazarlar Türkiye Konuşuyor Fotoğraf Galeri WEB TV T Haber E-Gazete Anket Haber Arşiv
 ANA SAYFA GÜNDEM SİYASET EKONOMİ SPOR DÜNYA EĞİTİM KÜLTÜR SANAT YAŞAM SAĞLIK MAGAZİN BİLİM TEKNOLOJİ RESMİ İLAN

TESKİ'den 99.61'lik başarı oranı

Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, 1 Ekim 2014 tarihinden itibaren Tekirdağ halkının hizmetine sunulan "TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi" ile 2018 yılında 163 bin 277 abonenin talebini sonuçlandırarak yüzde 99.61 oranında başarı elde ettiğini açıkladı.

TESKİ'den 99.61'lik başarı oranı
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Yayın Tarihi: 22.01.2019 15:24 16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, Alo 185 Çağrı Merkezi alanında, uzman kadrosuyla 7 gün 24 saat vatandaşların taleplerine cevap verdiğini açıkladı. Gelen taleplerin hızlı bir şekilde sisteme kaydedilerek anında ilgili birime iletildiğini belirten yetkililer konunun detaylı bir biçimde incelendiğini hızlı bir şekilde sorunun çözüme kavuşturulduğunu belirtti.  

 

163 BİN 277 ABONENİN TALEBİNİ SONUÇLANDIRDI

 

TESKİ Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz yaptığı açıklamada şunları dile getirdi "TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi personelimiz uzman kadrosu, güler yüzlü çalışanlarıyla 7 gün 24 saat mesai kavramı olmaksızın arıza ihbar, şikayet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her türlü konuya en hızlı şekilde cevap vererek talepleri hassasiyetle değerlendirip Tekirdağ halkına hizmet etmektedir. Çağrı merkezimiz hizmet kalitesi standartlarını her geçen gün vatandaşlarımızdan gelen talepler doğrultusunda artırarak çizgisini en üst seviyeye çıkartmaktadır. 2018 yılında 163 bin 277 abonenin talebini sonuçlandıran ve yüzde 99.61’lik başarının sağlanmasında emeği geçen çağrı merkezi personelimizden sahadaki işçimize kadar vatandaşlarımızın talebini çözüme kavuşturan tüm personelimize teşekkür ederiz" dedi.

 

Haber / Seda AKYOL

 

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:

   DİĞER HABERLER
  YAZARLAR
GÜNÜN GAZETE MANŞETLERİ
Akşam Gazetesi Cumhuriyet Gazetesi Dünya Gazetesi Fanatik Gazetesi Fotomac Gazetesi
Gunes Gazetesi Haberturk Gazetesi Hurriyet Gazetesi Milli Gazete Milliyet Gazetesi
Posta Gazetesi Radikal Gazetesi Sabah Gazetesi Sozcu Gazetesi Star Gazetesi
Takvim Gazetesi Türkiye Gazetesi Vatan Gazetesi Vakit Gazetesi Yeni Çağ Gazetesi
ANKET
YEREL SEÇİMLERDE MARMARA HABER GAZETESİNİN HABER VE HABER PERFORMANSINI NASIL DEĞERLENDİRİYORSUNUZ?
ÇOK İYİ
İYİ
KÖTÜ
ÇOK KÖTÜ
Otomobil, traktörün arkasındaki tarım aletine çarptı
Karakarlı Deresi'ndeki balık ölümlerinin sebebi belli oldu
Edirne'de vahşet! Boğazı kesilerek öldürüldü
Tüyler ürperten cinayette 3 kişi tutuklandı
Jandarmadan drone ile denetim
Akay, Personel A.Ş. çalışanları ile bayramlaştı
28 çocuğa bayram kıyafeti yardımı
Geri dönüşüm bilgilendirmesi yapıldı
Çerkezköy'de kısıtlama öncesi alışveriş telaşı
Mezarlıklarda temizlik ve bakım çalışması yapıldı
Akay: 10 bin 170 aileye yardım kolisi ulaştırıldı
Tüm cadde ve sokaklar dezenfekte edilecek
Marmara Haber Gazetecilik Ajans Ofset Marbaacılık Reklam Organizasyon San. ve Tic. Ltd. Şti
Fevzi Paşa Mahallesi Fevzi Paşa Caddesi No:89 Çerkezköy / TEKİRDAĞ
Tel: 0 282 725 26 10 - 725 26 80 Fax: 0 282 725 26 44
e-mail: haber@marmarahaber.com.tr

Künye    Reklam    Bize Ulaşın
sanalbasin.com yesidir