"Kaliteli hizmetin kapılarını açacağız"

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi için çalışmalarına başladı. ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamınd

GÜNDEM 15.08.2018 16:55:00 0
"Kaliteli hizmetin kapılarını açacağız"

 

 

 

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi için çalışmalarına başladı. ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında personele yönelik bilgilendirme eğitimi düzenlendi.

 

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi tarafından personele yönelik düzenlenen eğitimde Uluslararası bir standart olan ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında temel bilgiler verildi.

HER BİRİMDE UYGULANACAK

Sahip olduğu bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliğini garanti altına aldığı belirtilen ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında bilgilendirme eğitimi düzenlediklerini dile getiren Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi yetkilileri,"Kurumsal yapıların vazgeçilmez bir unsuru haline gelen bilgi ve teknoloji kavramlarının üst düzey standartlarda yönetilmesini, verilmekte olan hizmetlerin sağlıklı, hızlı ve güvenilir biçimde sürdürülmesini, hata ihtimalinin azaltılmasını ve verilen hizmetin kalitesini arttırılmasını hedefleyen ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi çalışmalarına başladık" dedi. Düzenlenen eğitimleri kurumdaki her birimde uygulayarak vatandaşlar için daha hızlı, güvenilir ve kaliteli hizmet hedeflediklerini belirten Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, "Bu amaçlar doğrultusunda, bilginin sadece veri tabanlarında, yazılı veya elektronik dosyalardan öte, hayatın içindeki pek çok alanda hatta akılda olduğunu savunan sistem ile kapıdaki görevliden en üst makama kadar vatandaşlara kaliteli hizmetin kapılarını açacağız" dedi.

"DÜNYA STANDARTLARINI BAZ ALIYORUZ"

Çağdaş, sürdürülebilir ve yenilikçi bir anlayışla hizmet verme ilkesine bağlı olduğunu belirten Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, "Verilen hizmetin kalitesini sürekli artırmayı kendimize hedef edindik. Hızlı ve kaliteli hizmet kavramlarının temelinde yer alan bilgi yönetimi ve bilgiye yapılan yatırımları, kurumsal yapının tüm aşamalarında hassasiyetle ele aldık. Yapılan çalışmalar doğrultusunda bilgi birikiminin kullanılması, saklanması ve aktarılması aşamalarında dünya standartlarını baz alıyoruz" dedi.

Haber / Ayşenur AYDIN