Telefonla iletişim anlatıldı

Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası tarafından düzenlenen eğitimler kapsamında 'Telefonla iletişim hizmetleri' konulu eğitim düzenlendi. Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu'nda 10

GÜNDEM 4.04.2018 19:46:00 0
Telefonla iletişim anlatıldı


Telefonla iletişimin önemine dikkat çeken Yüksekbilgili “Telefonun ucundaki kişi ile aynı dili konuşarak uyum sağlayabilmek çok önemli” dedi. Telefonun, gündelik yaşantıda ve hatta çalışma hayatında en sık başvurulan iletişim araçlarından biri olduğunu kaydeden Yüksekbilgili “Telefonda konuşurken en önemli unsurlar ses tonu ve seçilen kelimelerdir. Telefonda iletişim kurarken tıpkı misafir karşılar gibi nazik, yardımsever, enerjik olunmalıdır. Konuşurken ses tonu ve kelimeler iyi seçilmeli ve karşılarındaki kişiyi kazanmak için en önemlidir. Kişi konuşurken ruh hali ve fiziksel durum karşı tarafa hissettirmemeli hissettirdiğinde olumsuz bir durum yaratır” dedi. 

 


“KARŞI TARAFA HİSSETTİRMEMENİZ GEREKİR”


Telefonla iletişimin kültürel bir bakış acısı olduğunu ifade eden Yüksekbilgili, “Telefonla iletişim yaparken ruhsal haliniz ne olursa olsun bunu karşı tarafa hissettirmemeniz gerekir” dedi.  Telefonla iletimde ön yargılı olunmaması gerektiğini dile getiren Yüksekbilgili “Telefon iletişiminde sesinizin, kulağınızın, ön yargısız yaklaşımın, zihninizin ve olumlu tavrınızın telefonda iletişim sürecinde sizi başarıya götürebileceğini bilmelisiniz. Telefonla iletişim sürecinde konuştuğumuz kişinin verdiği ipuçlarından tercih ettiği iletişim metodunu anlamayı, karşınıza çıkabilecek farklı insan tipleri ile uyum sağlamanın önemini, seçilen iletişim metoduna göre  davranılması gerekir. Konuşmanızda konuşma tonu dozajında empati ile konuşmaya özen gösterilmeli vede kişiselleştirmeden, karşımızdakinin beklentilerini öğrenmelisiniz” dedi. 


Haber / Özge MERİÇ