İletişim eğitimi

Süleymanpaşa Belediyesi, personeline yönelik çalışanlarına yönelik 2 gün süren ve 4 oturumdan oluşan etkili iletişim, zaman ve kriz yönetimi konulu eğitim düzenledi.

GÜNDEM 23.10.2015 13:59:00 0
İletişim eğitimi

Büyükşehir Belediyesi Kültür Merkezi Yılmaz İçöz Sahnesinde gerçekleşen eğitimde konuşan Süleymanpaşa Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü Bülent Demiröz, "Süleymanpaşa Belediyesi olarak düzenlediğimiz eğitimlerde, özellikle vatandaşlarımızı ile sürekli iç içe olan birimlerimizin vatandaşlarımıza daha iyi bir hizmet verebilmesi için çabalıyoruz.

Yaşanan iletişim problemlerinde kendimize yönelik serzenişlerimiz oluyor. Bu noktadan hareketle biz hizmet üreten kurumlar olarak hizmet talep eden kişilerle karşı karşıya geliyoruz. Sorunların çözülmesi için acaba bizler ne yapabiliriz? Nasıl katkıda bulunabiliriz? Karşı taraftaki talebi nasıl daha çabuk ve memnuniyet verici bir şekilde halledebiliriz? Karşı tarafa mesajımızı iletebilmek için neler yapabiliriz?’sorularından hareketle çıktığımız yolda böylesi önemli bir eğitimi çalışanlarımıza verdiğimiz için mutluyuz.” ifadelerini kullandı. 4 oturum halinde yapılan ve 2 gün süren etkili iletişim, zaman ve kriz yönetimi eğitiminde, ilk gün Kişisel Gelişim ve NLP Uzmanı Oğuz Saygın, ikinci gün ise Sosyolog Sayra Sayar, Süleymanpaşa Belediyesi çalışanları ile bilgilerini paylaştı.