Servis elemanı eğitimi verildi

Keşan Ticaret ve Sanayi Odası’nın (KTSO) 'İşte Yüz Yeni Yüz' projesi kapsamında açılan mesleki eğitim kurslarından “Servis Elemanı Eğitimi ve Bilgilendirme Kursu” önceki gün Keşan TSO Konferan

EĞİTİM 21.03.2013 22:07:00 0
Servis elemanı eğitimi verildi
 SERVİS ELEMANI EĞİTİMİ
Saat 18.00’da başlayan toplantıya Keşan TSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Cemal Yazıcı, Keşan Halk Eğitim Merkezi Müdürü Eralp Kula, Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü Öğretim Görevlisi Nasıf Koyuncu, Keşan TSO Komite Üyeleri ve turizm işletmecileri Cüneyt Yüksekdağ ve Mustafa İşçimen ile kursiyerler katıldı.
 
AMAÇ İŞ GÜCÜNE KATILMALARINI SAĞLAMAK
Toplantının açılış konuşmasını yapan Cemal Yazıcı, Trakya Kalkınma Ajansı ile Keşan TSO arasında imzalanan “İşte 100 Yeni Yüz Projesi” protokolüne göre bölgede yaşayan gençlerin mesleki eğitim programları ile geliştirilip iş gücüne katılımlarının sağlanmasının amaçlandığını belirterek “60 bin TL bedelli proje ile hedef kitleyi oluşturan 100 kişinin; aşçılık, garsonluk, konaklama işletmeciliği, ön muhasebe, satış-pazarlama ve insan kaynakları alanlarında eğitilerek, istihdam edilme kapasiteleri arttırılacak. İstihdam garantili projemiz ile 6 ay içerisinde en az 50 kursiyerin işgücüne katılımını sağlamak istiyoruz. Keşan TSO önderliğinde ve Keşan Halk Eğitim Merkezi’nin ortak olduğu projenin hayata geçirilmesiyle, bölgenin istihdam sorunlarına bir ölçüde çözüm getirilmesini istiyoruz” dedi. 
 
“SİZLERİ UZMAN YAPMAK AMACINDAYIZ”
 Keşan Halk Eğitim Merkezi Müdürü Eralp Kula da toplantıda yaptığı konuşmada, “Bölgemiz turizm alanı ilan edildi. Ara eleman eksiğimiz var. Amacımız bu açığı kaparak sizleri meslek sahibi yapmak. Sizleri uzman yapmak amacındayız. Ben üniversitelerimize öğretici eleman destekleri nedeniyle teşekkür ediyorum. Uzman öğretici bulmak çok zor” dedi. Kula’nın ardından söz alan Mustafa İşçimen ise, sektör içerisinde kursiyerlerin kendilerini iyi yetiştirdikleri takdirde maddi manevi tatminlerini sağlayacaklarını kaydetti. Son olarak söz alan Nasıf Koyuncu da yaptığı konuşmada, servis elemanının işletmelerin başarısındaki yerine dikkat çekerken, insanların yeni açılan yerler ile ilgili ilk sorusunun “Servisi nasıldı?” olduğunu, servis elemanının yemeklerin değerine değer kattığını söyledi.
 
Haber / Gökhan TEKER